Naprawa i serwis aparatów słuchowych
Każdy aparat słuchowy, który został zakupiony w naszych salonach jest objęty min. 5 letnią opieką protetyczną!
- Wszystkie zakupione aparaty słuchowe objęte są 3–letnią gwarancją producenta (w zależności od klasy aparatu)
- Wkładki uszne i obudowy aparatów posiadają 3–miesięczną gwarancję (na niedopasowanie)*
* dokładnych informacji udzieli Twój protetyk słuchu.
Usługi w ramach serwisu aparatów słuchowych
aparatów
Jak działa nasz serwis aparatów słuchowych?
Proces serwisowania aparatów słuchowych rozpoczyna się od zgłoszenia usterki przez klienta. Może to być problem z głośnikiem, baterią, regulacją czy innym elementem. W takim przypadku, zapraszamy do dowolnego z naszych gabinetów protetyki słuchu na terenie Polski. W zależności od rodzaju usterki, protetyk słuchu przystępuje do naprawy.
W przypadku prostych problemów, naprawa może być przeprowadzona na miejscu, w krótkim czasie. Niekiedy jednak wymaga to więcej pracy i czasu. Wtedy aparat zostaje wysłany do laboratorium dedykowanego producenta aparatów słuchowych, gdzie specjaliści dokładnie diagnozują problem oraz dokonają odpowiednich napraw.
W trakcie naprawy, aparat jest dokładnie oczyszczany, a następnie sprawdzany pod kątem jakości dźwięku. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niedociągnięć, aparat jest poprawiany tak, aby zapewnić idealną jakość słuchu. Dopiero wtedy jest gotowy do odbioru przez klienta. Często serwis aparatów słuchowych obejmuje również nie tylko naprawę urządzenia, ale także jego regulację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta.
Jedną z najważniejszych wartości serwisu aparatów słuchowych jest również edukacja. Specjaliści nie tylko naprawiają aparaty słuchowe, ale także informują klientów o ich prawidłowej obsłudze oraz dają wskazówki, jak zapobiegać ewentualnym uszkodzeniom. Aparat słuchowy podlega 3-letniej gwarancji. Wszelkie naprawy w tym okresie są dla naszych Klientów całkowicie bezpłatne.
Naprawa aparatu słuchowego: jak rozwiązać najczęstsze problemy?
- Najczęstszym problemem, z jakim się borykamy, jest utrata dźwięku. Może to być spowodowane z błahego powodu np. zużytych baterii, niedokładnego dopasowania lub poważniejszych uszkodzeń mikrofonów kierunkowych, głośników, czy procesora aparatu słuchowego. W takim przypadku warto skonsultować się z protetykiem słuchu który z zlokalizuje i rozwiąże problem.
- Innym, równie frustrującym problemem może być trudność z włożeniem aparatu słuchowego. Niezależnie od tego, czy mamy trudności z właściwym umiejscowieniem aparatu w uchu czy za uchem czy z jego zakładaniem i zdejmowaniem, protetyk słuchu pomoże Ci precyzyjnie dopasować i umiejscowić urządzenie. Jeżeli obudowa Twojego wewnątrzusznego aparat słuchowego czy indywidualna wkładka uszna nie jest perfekcyjnie dopasowana w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu zostanie bezpłatnie wymieniona na nową.
- Kolejny problem może się wiązać z nieprzyjemnym odbieraniem dźwięków otoczenia (zbyt duży hałas, szelest, świst, ostry rażący nieprzyjemny odbiór niektórych głosek, itd.) Protetyk słuchu wykona w takim przypadku ponowne badanie słuchu i na podstawie Twoich doświadczeń skoryguje ustawienia w celu eliminacji dokuczliwych dźwięków.
W przypadku jakikolwiek problemów warto zadzwonić czy odwiedzić jeden z naszych gabinetów protetyki słuchu.